fredag 21 mars 2008

Info.

Ja, men jag är väl helt enkelt usel på att blogga regelbundet. Men nu blev det lite för jobbigt att lyssna på Annika Lantz i radion. Jag tycker ju inte ens om henne.

En anledning till att jag inte skrivit, är väl att jag har tänkt på och verkligen sörjt Tryggve. Det har varit väldigt grått hos oss. Helt otroligt vad ett djur med päls kan skapa känslor hos 'en.
Jag tror jag har börjat acceptera att det är jävligt tomt utan Tryggve, men jag börjar mer tänka att jag är så glad att fått ha honom hos mig så länge ändå. Men det va väl fan att han skulle ta tjänst som snöskottare hos Herran och skyffla ner allt till Tellus, kan man tycka.
Åh, va jag tycker om honom.
Och något som gör att det känns bättre nu, är att vi möblerade om litegrann i lägenheten igår.

Det var hyll-dag, och vi bytte plats på två hyllor.

Hylla 1...















och Hylla 2...som vi dessutom målade om till jättefin.















Jaja. Den kanske inte ser så speciell ut på denhär bilden. Men den har faktiskt skapat tvångstankar hos mig. Jag måste vid jämna mellanrum gå in i sovrummet bara för att se att den är lika fin som jag har för mig. Och jag blir aldrig besviken. Kom och se vår hylla!

Inga kommentarer: