torsdag 5 juni 2008

Nu händer det snart.

Jag åker alltså iväg och sommarjobbar i Norge imorgon. Från imorgon till nästa söndag kommer det röra sig om att spela och sjunga, svettas ut alla linnen jag äger, Christer Sjögren-yra och en massa "Förlåt?", "Va sa du?".
Jag är fullkomligt galen och kär i Christer Sjögren just nu. Säg inget ont om honom, då kommer du få med mig att göra på riktigt. Det är nämligen så att han kommer ge mig mer pengar. ((Förtydligande (om jag förstått norskan): Ju mer folk som kommer på hans konsert under denhär lilla festivalen, ju mer pengar kommer jag kunna få.))
Jag funderar lite på om jag själv skulle köpa en hel kundvagn med biljetter till hans konsert...eller, vadå?...är det nåt som inte riktigt går ihop?
Jaja, jag ska iallafall trycka upp en T-shirt med Chrille. Det ska jag.

Äntligen är hemtentan inlämnad och jag kan bara fokusera på att faktiskt lära mig det jag ska spela i Norge. Och då har jag förenat nytta med nöje på dethär viset:

En liten lapp med en liten låt på i en hatt blir många liten lapp med många liten låt på i en hatt.

Inga kommentarer: