torsdag 17 april 2008

Kväll

Här sitter jag och refererar!
Att referera på högskolenivå var svårare än på gymnasienivå. Skola som skola, tänkte jag. Referat som referat, tänkte jag.

Nu börjar vardagskvällarna igen när jag sitter ensam uppe framför datorn och har på TV'n som ett sällskap. Jag pluggar, facebookar och blir trött.
Robert börjar bli frisk igen och får lägga sig efter bolibompa. Då smyger jag på kvällarna. Just nu skriver jag så försiktigt jag kan på tangenterna också. Jag är snäll, men främst klok.

Jag har haft en så bra hårdag idag! Och det är jag glad över. Mitt hår är fint på våren. Och i morgon ska jag förhoppningsvis bli rödbrun i stråna. Ännu bättre.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Servidor, I hope you enjoy. The address is http://servidor-brasil.blogspot.com. A hug.