fredag 18 april 2008

Puckodag.

Sådärja, så var cirkeln igång igen. Robert gick till jobbet idag, jag ligger kvar i sängen och känner mig obekväm, mår illa och är sådär "det-är-nåt-på-gång-med-min-hals"-torr i halsen. Himmelens burkpotatis.

Jag är så sugen på Pucko. Jag tror jag måste gå ner och köpa en Pucko.
Sen måste jag ha bröd. Rostebröd, det blir bra.
Och sen lite längre fram på förmiddan kommer det bli gott med en kopp kaffe. Jag måste alltså köpa mjölk.
Men va jobbigt att gå ut ändå. Jag tänker att jag kommer döda lite av det fina. Om jag går ut såhär tidigt kommer jag komma på att det inte alls är så varmt som de solvärmda rummen här inne menar. Men jag måste ha min Pucko.

Servidor kommenterade mitt inlägg igår. Kul. Skitkul.
Jag springer allt jag kan för att gå in på din sida. NOOOOOOT.

Nu ska jag ha min Pucko.

Inga kommentarer: