lördag 25 augusti 2007

Brother.

Jag kommer ihåg en randig kudde som låg i sängen vid väggen där det fanns en dörr som var igenlimmad där du sa att han som bodde i huset innan hade lagt sina offer han hade mördat.
Du satt barnvakt för mej många kvällar och när jag skulle sova och du skulle läsa ur Kalle Anka fick jag två ränder och du två ränder av den där kudden. Du var bäst på att läsa gonattsaga.
Oj, vad jag har varit galen på dej och boxat på dej.
Nu var det längesen jag träffade dej längre än 5 minuter.
Du är åtta år äldre än jag, och jag är och förblir din lilla syster. Det kommer aldrig bli någon "dröm-prata-om-allt-relation" mellan oss, men det hade varit så kul. Du har lärt mej mycket.
Och nu missar jag dej när jag är hemma över natten, tyvärr.

Det är väl det jag tänker på just nu, bara...

Inga kommentarer: