fredag 31 augusti 2007

Första skoldagen.

Jag ska iväg på introdutionsmöte om fem minuter. Har fått för mej att jag ska läsa litteraturvetenskap. Och jag känner precis samma tryck i magen som jag brukade göra för skolstarter när jag var "liten", typ "nej, jag vägrar." Och självklart regnar det och är jävligt obehagligt och ruggigt och kallt på samma gång. Trodde jag skulle ha min röda nya kjol på mej och se lite säker och "koll-på-läget"-ut. Men det var för kallt så nu ser jag istället ut som en bokmalarnas uppfödare.
Och nu måste jag gå. Men det blir säkert roligt!

3 kommentarer:

Anonym sa...

roligt att du kommenterat min blogg =) det kommer fler inlägg men man ska ha dit att skriva också! vi måste chatta nåt så jag får höra hur det är med dig, det var så längesedan! Sköt om dig! Kram Sandra

Anonym sa...

Åh, min plutt! Jag saknar dig!

Unknown sa...

Hur går det på litteraturhistorian nu då? Koll på läget än? :)