söndag 28 oktober 2007

Mina försöker bli bättre varje dag.

Att du springer in i vår lägenhet med skorna, jackan och en stor resväska på ryggen, för att se efter hur vårt marsvin Tryggve mår...
Att du tittar mig djupt i ögonen och ler...
Att du lägger dig tätt intill mig mitt i natten och lägger din fina arm runt mig...
Att du smeker min kind tidigt på morgonen, trots att jag är världens otrevligaste på morgonen...
Att du säger att du älskar mig...
Att jag hör dina mjuka fingrar mot tangentbordet...
Att jag hör dig nynna...
Att jag ser dig...
Att din doft av rakvatten sitter kvar på mina kinder efter att du kramat mig...
Att du sitter tyst och funderar...
Att du dansar...
Att du skrattar...
Att du är ledsen ibland...
Att du är du...

Allt detta får mig så glad, att jag får leva vid din sida. Men jag är en korkad idiot ibland. Förlåt. Jag älskar dig, Koja!

Inga kommentarer: