fredag 28 december 2007

Jevvla regn.

Efter alla affärsbesök och febrigt letande efter julklappar där jag endast tittat efter saker till andra än mig själv, är jag nu extremt sugen på att spendera, spendera, spendera.
Det var längesen jag köpte något till mig själv. Det vill jag göra nu. Jag vill köpa en nyårsklänning, ett par fina kängor med låg klack eller ingen, kläder av alla dess sorter och mys-pys till hemmets lugna vrå. Det måste jag få. Dessutom har jag julklappspengar som väntar på min lyx.

Idag skulle jag och Robert in till stan och kolla runt, det skulle bli så mysigt. Men det har pissat ner från himlen hela dagen, så det skulle inte alls bli trevligt.
Istället har vi burit ner, slängt och ordnast grejer i vårt hem. Det är mys det också.
Men jag vill ju spendera och låta min sak-kåthet få ta över min värld!

Men oj, va det är mysigt att vara tillsammans. Sex dagar och 60 mil är alldeles för mycket...

Inga kommentarer: