fredag 7 december 2007

Varning för Nordstan!!!

Jag gjorde ett nytt försök med juklappshandeln idag. Kissrumpa blev det av allt.
Jag lovade mig förra gången jag var ute, att aldrig sätta min fot inne på Nordstan mer under julen. Gissa var jag hamnade idag?
Detta stora, äckliga, ångestsvettluktande köphelvete!
Jag tog ett djupt andetag innan jag satte foten där, och bestämde mig för att gå och nynna för mig själv därinne och gå med fasta steg, inte vika av när folk gick rakt in i mig, och tänka glatt.
Detta fungerade hur bra som helst i tio minuter, sedan drunknade jag i alla stressande människors argsinta svett. Usch! Usch, säger jag!
Så jag åkte hem, utan en enda julklapp. Men hårfärg fick jag tag i iallafall.

Just det! Jag har ändrat typsnitt, visst är denhär stilen mycket finare?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Um, kanske finare. Men du måste ändra rubriksfärgen. Rött på rött ger mig ångestsvettningar.

Anonym sa...

Hm, jag får experimentera lite.
Men jag tycker om när man blandar olika nyanser av rött, det vet du väl?
Hmm..

Anonym sa...

Kommunist!