tisdag 20 maj 2008

Önskan..

Okej. Nu har jag suttit hela dagen och skrivit det förra inlägget. Att skriva det var väl ingen konst sådär, men ni anar inte hur mycket blod, svett och tårar jag lagt ner på att få det någorlunda lättläst och snyggt!

...om jag nu har slitit så för er, så kan ni väl ändå börja kommentera det ni läser här på min blogg, som ni besöker och trivs i? Jag menar det. Så det får bli slut på detdär "0 kommentarer" i framtiden. Börja nu och här. Kommentera. Annars kommer jag inte tro att jag existerar. Och kanske hela bloggen kommer läggas ner...för evigt, och ni kommer aldrig höra ifrån mig mer?
Just det.

Om ni tycker att jag borde sluta blogga, säg det då. Eller ge mig kritik, så jag kan förbättra mitt skrivande. Gör nåt. Säg nåt.

Jag tycker ju om er.

Inga kommentarer: