lördag 19 januari 2008

Klarrt!

Jag är nu 30 högskolepoäng i Litteraturvetenskap smartare! Och jag KRÄVER officiella gratulationer!
Det kändes jäääätteskumt när jag tryckte på "skicka" och mailade in den sista hemtentan. Helt sjuuuukt vad jag har kämpat i en termin! Jag är faktiskt väldigt stolt över mig själv. Fi fan!

Men ojojoj, va det kändes skumt att plocka bort alla böckerna från mitt skrivbord och lägga in i bokhyllan. Jamen, kolla bara:















Men snart ska det komma nya böcker dit och lysa med sin närvaro, jag ska ju bli en termin svenska språket-klok snart också!
Och jag ska göra mig själv så mycket bättre då. Jag ska göra mig mycket gladare och självsäkrare, det är tid för det nu. Jag ska kämpa, jag lovar. Få ska de tysta, ensamma universitetsdagarna bli i vår. Det är sant.

Inga kommentarer: